pop it like it's hot.


Poppade micro pop-corn precis. Ställde in timern på 3 minuter som jag brukar, likt för.. blir pop cornen brända, då tror man ju att i och med att en del (inte alla men en större del) blivit så brända så borde alla korn blivit poppade, så att de väger upp lite och finns fler perfekta! Men inte då.. Nej i botten av skålen ligger ändå ett halvt kilo pop corn kärnor. (okej, kanske inte ett halv kilo, men jag gillar att överdriva) Här tror man att man känner sin micro, men nej.. Den jäklen går inte att lita på igen. Att förstöra ljuvliga pop corn är en synd och borde bli den åttonde döds synden.

Fast idag kan inget göra mej på dåligt humör. För idag kommer min storebror till Sverige, och även om jag inte får träffa honom direkt så känns de skönt att ha honom på hemmaplan. (fast att de numera är hans bortaplan) En annan sak att glädjas åt mitt i sorgen är att på fredag så kommer min familj vara samlade för första gången på 11 år. (tror jag de är iallafall) Omständigheterna kunde ju fortfarande varit annorlunda, men ska bli underbart att ha de som skänker glädje och trygghet omkring sej i en annars så svår, ledsam och tung stund.

Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Lolo

Hej gumman.

Sender en virtuell cyberkram til dig min ælskade væn. Och beklagar med sorgen. Nær du ær lessen blir jag med lessen! Kænner med dig.

Ælskar dig bæstaste Em! <3

Om inte længe så ses vi och kan skratta och gråta tillsammans igen.

Kram

2009-10-07 @ 15:24:26
URL: http://lololiten.blogg.se/
Postat av: Lolo

Va? Oftast korkade? De kan du inte mena?

Du ær en vældigt vis mænniska Em.

En av de smartste mænniskor jag kænner (och jag kænner många;)

Du har kanske inte den høgsta utbildning men så mycket har jag læsrt mig att intelligens sitter inte i skolbetygen...

Dessutom har du ett av de størsta hjærtan jag træffat. De ær intelligens de också. Emotionell (stavning?) intelligens.

Tænk på de:)

Puss

2009-10-08 @ 15:07:18
URL: http://lololiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0