Tillbaka till verkligheten.


Efter en jätte mysig helg uppe i Värmland är jag nu tillbaka.
Så idag har jag dom ständigt återkommande disk, tvätt o städsysslorna att fördriva min tid med. På fredag får jag träffa min storebror! Så jag saknat honom sen sist. Han landar i Sverige på onsdag men kommer ner till dessa sydligare breddgrader på fredag. Om ändå omständigheterna hade varit annorlunda.. Min lillebror får ja också träffa på fredag, men honom fick jag umgås med lite i helgen dessutom, där kunde omständigheterna också varit annorlunda. Det var iallafall härligt att se honom, lyssna och prata.



Mina älskade bröder och jag,
sist vi sågs alla tre var ett par årsedan.



No matter what you've done for yourself or for humanity,
if you can't look back on having given love and attention to your own family,
what have you really accomplished?
-Lee Iacocca


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv för allt myspys vi hade,och för att du visade mej allt det jag inte kunde om överföringar av bilder,mm,mm,mm,mm, och att du la ut just den här bilden idag. Tack gumman än en gång! Vem vet storebror kanske dyker upp hos dig redan på torsdag. Min bil får han gärna låna isf. Här är en till som ska sätta fart med hushållsbestyren, fast det är för tillfället roligare att sitta vid datorn och jobba. Sköt om er och pussa Guldklimpen från mej.

PS. Ja, jag ser just nu ut som om jag hade op. näsan. Fniss fniss hahahahaha, du vet vad jag gör!

2009-10-05 @ 10:30:50
Postat av: theresia

vilket fint kort! :D

2009-10-08 @ 20:41:22
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0