Får jag be om största möjliga.. Oväsen! Tack.


Jäklar va tyst det är här. J är på firmafest med taadaadadaam.. rätt gissat! -sina arbetskamrater. Mio sover gott sedan ett par timmar, och här sitter jag. Nu är de bara 3 jäkla kändisar kvar i den jäkla djungeln också. Men dom ser iallafall till att bjuda på lite oväsen i mitt vardagsrum.

Jahaa.. Va gör man då? Jo om ingen vill komma hit och hålla mej sällskap över en kopp kaffe eller två, så får jag väll underhålla mej själv. Ska faktiskt passa på att underhålla min kropp lite. Lägga ansiktsmask, kanske till och med slå på stort och raka benen? Hahaha..

Imorn är de min tur! Då ska kära fröken T firas, hon når nämligen samma lagom respektabla ålder som jag redan nått. Detta är ju självklart en kanon anledning till att förse kroppen med ett glas vin eller några fler! Fast de blir nog ändå jäger/redbull! De har jag inte druckit på över ett år, och måste erkänna att jag saknat de en aning.

Nej gott folk. Hoppas ni är omringade av mer liv och oväsen än vad jag är denna fina fredagkväll. Ha en fortsatt fin helg och ta hand om varandra.

Tack för ordet.



Vad ska du ha för dej imorgon?


Kommentarer
Postat av: Lolo

Imorgon ska jag jobba, 10 tim.

Och sen blir de nog hem och SÅVA! Mysa vid med film innan læggdags kanske?

Men jag ær sækert svag och klarar inte sæga nej nær Ronja ber mig følja med ut...

Pøss

2009-09-25 @ 22:11:21
URL: http://l
Postat av: Svärfar

Jag unnar dig din jäger/red bull...Flera stycken av dom till o me.De kommer vetdu...Tystnad kommer du att märka så småningom är något som du kommer sakna.Så när den nu infinner sig,insup,minns ochkänn va skön den ändå är...Andra dagar närmar sig... :)))

2009-09-25 @ 23:14:10
Postat av: -svantes mamma-

Ha det så kul ikväll nu gumman!! Jag mådde piss idag och de gör du säkerligen imorgon med, så se till o ha så skoj du bara kan nu :) hahaha



kram kram

2009-09-26 @ 17:06:45
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0