Hallå, hejdå och ojdå..


Oj oj oj.. Dagarna gick plötsligt väldigt fort. Så va har hänt?

Nummer ett; i onsdags kl 12:45 för att vara mer exakt, satte jag mej i den berömda stolen! Frisörstolen! Så nu är jag korthårig och jag älskar de! Ser så busig och glad ut, lite lagom full i fan.. Precis som jag känner mej med andra ord. Foton var de ja.. Men jag har fortfarande inga batterier i min kamera. Ska se om jag inte kan ordna detta senare idag.

Nummer två; Igår eftermiddag så mötte jag upp kära fröken T i brunns. Där ifrån blev de en snabb sväng till Operan för att säga hej till fröken Ts A och charmiga M. Efter lite skitsnack och tjöt där blev de snabba steg mot vagnen och vidare mot Valhallabadet! Yessah! Äntligen är jag igång. Vi simmade i en timme. Tror vissa av dom andra på banan irriterades på vårat ständiga tjejsnack under simtagen, för jag fick ett par knepiga blickar. Hehe.. Men vårat prat fick iallafall tiden att gå fort.. för oss! Efter hård träning blev det välförtjänad ficka, stor latte och grillad macka. Mmm.. Så härligt med lite egentid, även om jag inte kan låta bli att tänka på Mio var 4de minut.

Nummer tre; Är ju egentligen inget som har hänt än, men anledningen till att jag nu snart ska runda av här. Idag åker vi till Karlstad och hälsar på Js familj. Så jag måste börja packa och röjja lite här hemma, för de är alltid skönt att komma hem till ett städat hem! Eller vad tycker ni?

Ha en fin helg mina nära och kära.
Tack för ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0