Han har räddat mej..


eller så ville han bara inte behöva stå ut med en grinig, ledsen jag. hehe..
Igår överraskade iallafall min älskade J mej. Vi var iväg och handlade, då han sa; -Jag ska bara en sväng till bokhandeln, så jag tar med mej Mio och möter upp dej inne på coop sen. Så kan ju du börja handla.. Sagt och gjort, jag frågade honom sen om han hittat någon bok. De hade han inte gjort, inte konstigt när han inte ens besökte bokhandlen. När jag sen kommer ut till bilen och ska lasta in kassarna i bagagen får jag syn på en påse från elgiganten! Surprise!! En ny kaffebryggare.. Jag är återigen räddad av mannen i mitt liv. Den nya trotjänaren är ganska stor och klumpig, den är svart och passar därför inte in med resten av våra köksfaciliteter. (J trodde dock att den skulle vara vit) Men jag älskar den!! Foto på den kommer en annan gång när jag fått nya batterier i min kamera. För övrigt brygger den kanon gott kaffe, vilket är de viktigaste..

Nu mår jag rätt bra igen, idag är en ny dag.. Och om allt går som de ska så åker jag iväg på äventyr nästa helg. På fredag blir de att hämta kära fröken T och hennes A på landvetter tidigt på morgonen. Jag har allt saknat mitt fika/promenad sällskap! Hon ska även bli den som peppar mej att börja träna. Tror ändå framtiden ser ljus ut så länge jag väljer att se ljust på den.

Ha en fin dag mina nära och kära.
Tack för ordet.


Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

naaaw så sött av J :) Dessa män i våra liv kan allt överraska och göra oss gott igen! hihi



puss o kram

2009-09-09 @ 10:35:16
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Hej!



Vi är lite upptagna i veckan faktiskt :( Imorgon har vi besök, fredag babysim, lördag släkt och söndag är de slappar dag. Nästa vecka är oxå rätt körd. Är i falköping under min födelsedag och sen har vi 2 dagars babysim mm. Men vi MÅSTE planera in nått snart.... Puss

2009-09-09 @ 11:14:11
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Så klart, de ska jag göra! hihi =)



Jaaa, ni får jätte gärna komma hit igen, roligt att få besök hemma. hihi

Hälsa nu lilla goa ungen! Puss o kram

2009-09-09 @ 12:43:05
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0