Högt uppe på berget finns ingen affär, så ska du handla ska du inte va där..

Ute i Hästhagen fanns inte heller någon affär, men fantastiskt trevligt sällskap och ett grymt mysigt hus. Jag och Mio begav oss, efter lagom mycke stress och barnmat på golvet, iväg på äventyr och operation; hitta Hästhagen! En paus, en fel körning och två nödsamtal (Till Sia, för guidning) senare så var vi iallafall framme. Hade verkligen jätte trevligt gumman, nästa gång jag kommer får vi promenera och klappa fåren (i hästhagen. Så kul att de heter så. hehe.. eller de kanske bara är jag som börjar bli trött?) Jo, jag fick tagit lite bilder iallafall.



Svante!


Mio!


 

Söta Sia, och glada (även han söt såklart) Svante.




Mio fick låna Svantes gåstol lite och den var spännande.


Nu ligger Buddah baby och sover gott, på pappa Js sida av sängen. När de bara är jag och Mio hemma får han allt sova där, fast de duger inte att bara sova brevid mej inte, nej Voff fick jag snällt flytta med från spjälsängen till våran stora säng. Men de gör mej inget alls, Mio är ju bara för underbar när han ligger och kramar Voffs rumpa! Eller va säger ni?



Gonatt alla nära och kära.
Tack för ordet.


Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

jag kommer inte ihåg om jag skickade en kommentar förut... :-s



kram kram

2009-09-04 @ 11:38:24
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0