Inga foton..


Min kamera har gett upp, eller något liknande? Så fort jag startar den står det "card error". fasiken, jag som tog massa foton när vi var uppe i Värmland mellan lördag och söndag. Ja ni läste rätt, jag glömde inte bort min kamera, jag tog faktsikt foton. Bland annat på Mio med sin gammel morfar, och på alla kantarellerna som växte i gräsmattan bakom stugan. Inte alla som kan ta tre steg ut i trädgården på morgonen för att få ihop till en kantarell frukostmacka, men de kunde minsann vi! I helgen som kommer ska jag upp till Värmland igen, och plocka ännu mer. Vilket svampår vi har fått.

Igår när de regnade passade vi på att tvätta, så nu har jag en stor korg och tre ikea kassar med ren tvätt att vika, men inte riktigt än. Får bli ett senare projekt, för nu ska jag börja göra mej i ordning, när Mio vaknat från sin förmiddagslur ska jag göra i ordning honom också. Vi ska nämnligen in till stan och möta upp kära fröken T, för fika och lite shopping!

Ha en fin dag mina nära och kära. Jag ska försöka rädda livet på min kamera så att de snart dyker upp lite mer foton! förhoppningsvis?

Tack för ordet.


Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

men vad tråkigt om kameran är sönder! Hoppas att den vaknar upp en dag och mår bättre igen :)



Allt klart för imorgon??? Kommer ni?? Mellan 11-16 kan vi, sen ska jag laga mat och dra iväg och simma igen...



Puss o kram

2009-09-02 @ 09:16:17
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0