KATASTROF!!!


Denna dagen blir nog min undergång. De fruktansvärda, dagen jag inte vågade drömma om ens, nu har de inträffat! Jag gråter (nästan) och mitt hjärta har fått klappning. (hjärtklappning?) Fan!!!! För att göra en sorglig och ganska kort historia ännu kortare.. Jag dammade i kaffekannan (som är av glas) i micron imorse. Några timmar senare så har de sista kaffet runnit ut i kaffebryggaren. Kring uppvärmningsplattan på botten, kvar i kannan finns bara lite bränt klet, hela skiten fräser åt mej, och jag slår vad om att den väste fram.. Damn you emm.. nu har du lämnat mej igång och låtit kaffet bränna fast för sista gången.. heeheeehee.. Ja, och sen dog den! Jag är för sårbar i skrivande stund och måste få ordna en lösning på detta i sällskap av mej själv och min kaffemissbrukar personlighet! Mitt konto skriker inte direkt shoppa loss emm, när jag kollar saldot heller. Jahaa.. Från och med nu får jag väll bli en snabbkaffe drickande kaffemissbrukare? Nu ska jag gå och micra de sista kaffet jag har kvar i min kopp sen ett par timmar tillbaka. Mmm.. eller hur?!

R.I.P Min trotjänare..

För övrigt var helgen uppe i Värmland med min älskade vän crazy M
kanon mysig! Men mer om de återkommer jag med längre fram.


Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Åååh kaffemissbrukaren värsta mardröm!!! :( Känner medlidande gumman... Hehehe

Hade vi inte använt vår till gäster och när Niclas är lite smått sugen så hade ni fått vår. hehe



Puss o kram

2009-09-08 @ 20:01:31
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0