Mio 5 månader!


Idag är Mio inte mindre än 5 månader!
Tänka sej, exakt 5 månadersen jag låg på Mölndals bb och.. Ja, födde barn helt enkelt. Resten stannar mellan mej och min J. För det var våran upplevelse. (och självklart Mios även om han inte kommer minnas händelsen på de sättet som vi) Visst har jag delat den med många av mina nära och kära, berättat hur de gick och hur de var. Dessa personer har jag ändå ett starkt förtoende för. Men de är inget jag vill blotta på bloggen.



Ja buddah baby växer och växer..


Kommentarer
Postat av: EVAMY - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

Hej!

Ja självklart får du göra som jag med presentation och självklart får du ta bilden! Är glad om jag kan hjälpa till :)

2009-09-10 @ 10:18:19
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Emmeli! Du är helt fantastisk på att att skriva! Blogg passar dej skitbra ju. =)

Ha det så gott å ta hand om dej och dina!

Kramar Anita

2009-09-10 @ 11:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0