Ny frisyr?


Ja, då har man blivit hårt drabbad av håravfall till följd av graviditeten, och den skeva horombalansen. Jag fäller bostavligt talat stora tussar varje dag. Så, nu funderar jag starkt på att göra mej av med eländet! Hårestråna fastnar ju överallt, lite äckligt när Mio har de kring fingrarna och stoppar i munnen. (dit allt ska nu mera) En kort enkel frisyr skulle jag vilja ha! Så när hårstråna faller är dom iallafall inte så långa. Men ny frisyr är inte bara bara.. Nej, de är svårt tycker jag. Har dock hittat en riktigt drömfrisyr och den sitter inte mindre än på Keri Hilson. Kolla in hennes snygga hår i denna videon.. Frågan är då bara; skulle jag passa i den? Var ärlig nu..

Kollade igenom alla mina bild mappar precis för att hitta en bild på håret mitt nu, men nej, jag har de uppsatt på de få fotona där jag är med. Sätter ju upp de av en anledning, men nu när de börjar bli så tunt och lite små glest på vissa ställen så är inte de snyggt heller. Därför jag vill bli av med de också..





Tacksam för tips och råd.


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har faktiskt tänkt på samma sak då jag tappar sjukt mkt.. till min tur är väll att jag har tjockt hår sen innan..

Men jag är sugen på att göra varianten med längre lugg, de kanske skulle vara något?

2009-09-04 @ 14:33:42
URL: http://smagrodor.blogg.se/
Postat av: Lolo

Hej gumman:)



De ær svårt de dær med frisyren... Men du har ju veldigt ofta uppsatt hår och de ær du passar dig mycket bra, du har en fin ansiktform:) Så jag tror du passar bra i kort:) så jag sæger GO FOR IT:)

De ær ju inte som att kapa ett ben, de væxer ut om de inte blir bra ;)



Puss <3 ska bli så kul o se dig igen vænnen!

2009-09-04 @ 14:53:08
URL: http://lololiten.blogg.se/
Postat av: Svärfar

Allting klär en skönhet........

2009-09-06 @ 09:19:30
Postat av: Mamma

Du vet vad jag tycker, och jag är helt enig med din svärfar, han har helt rätt. Säg till när du har fått en tid så kommer sponsringen. Kram från mamma och pussa Mio.

2009-09-07 @ 16:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0