På allmän begäran, den nya frisyren!


Ja, nu gör den sej inte lika bra på bild som när man ser den på riktigt så att säga.. Men här har ni den! Måste dock få påpeka också att på vissa foton ser mitt huvud gigantiskt ut, men kika lite närmre så ser ni att de är skuggan som orsakar de. (mitt huvud är ju egentligen ganska litet.) Vill passa på att tacka min kära mor som gjorde de möjligt för mej att sätta mej i frisörstolen utan att köra springnota efteråt..


        


Klicka på bilderna för att få dom större..

 


Kommentarer
Postat av: Lolo

YES!



Jag blir den første att kommentera nu!



SKITSNYGGT!! Blev avis... hehe



Puss och <3

2009-09-18 @ 13:05:59
URL: http://lololiten.blogg.se/
Postat av: Susanne (Moster)

Åh va fin du blev i håret! Ska själv gå och klippa mej idag. Men dock ej så kort....

Tack förästen för det jättefina kortet på lille prinsen! Han är ju för söt.... Kram

2009-09-18 @ 15:18:40
Postat av: Ritva

Fin frisyr..passar dej Emmeli.

2009-09-18 @ 15:55:35
Postat av: Mamma

Jag säger det igen och igen, Gud vad läcker du ser ut, frisyren passar dej som handsken på handen. Ha det så skönt i K-stad. Kram mamma och pussa på guldklimpen från mig.

2009-09-18 @ 20:28:40
Postat av: Ellen

Det blev jättebra Emmeli =) Den frissan ska du va nöjd med!

2009-09-18 @ 21:27:40
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

WOW! Vart tog Emm vägen???? Du blev ju grymt bra, en riktig partypingla för fan.... :) Passa dej jätte fint gumman. hottie



kram kram

2009-09-19 @ 10:23:38
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: Jenny (moster)

Hej Emm.

Fasen va fräckt frisyr. Du passar jätte bra i det.

Tack för kortet på lillprinsen.

Kram J

2009-09-24 @ 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0