pigg som en lärka, trött som en..


Nej, jag kommer inte på nått djur som sover mycket, men det finns nog många olika. Ja, nu visar kl; 06:52. Mio (och därför även jag, självklart) har varit uppe sen kl; 05:45 ungefär. Han är såklart lika pigg som vanligt, själv ska jag snart gå och beklaga min trötthet till min kära kompanjon; "kaffebryggaren".

Vad har vi gjort de senaste dagarna då? Jo, tisdagen blev en hel dag på stan med kära fröken T. De blev lunch, handsprit, kaffe ice slush och tjöt. Nu har ju hon lämnat staden för en betydligt mycke större stad, nämligen New York. (tackvare Frank Sinatra kan jag inte tänka "new york" utan att upprepa de i mitt huvud, så som sången går då alltså) Jag ska hämta henne och hennes a på landvetter den 10:de.

Ja, de var den biten. Igår körde vi pappa J till centralstationen. Han lämnade också stan, fast han blir inte borta lika länge, och risken för att han ska gå vilse är inte riktigt lika stor (som för fröken T), för Oslo är ju inte riktigt lika stort som NY, nästan va men inte riktigt. hehe.. Hur som helst, där får han hänga med grabbarna och dricka öl utan att höra min nerverande stämma påpeka hur han vinglar, svamlar ect. De är så sant som de är sagt; När råttan är borta, då jagar inte katten! Hahaha..

Idag ska vi hälsa på Svante och hans fina mamma. Ska bli spännande att se deras hus, jag lär nog lysa grön i ögonen av avund. Men jag håller som vanligt min avundsjuka på en hälsosam nivå! Hur hälsosamt de nu än kan vara när det lyser grönt i ögonen.? Ja de var en knepig fråga.. hehe..

För övrigt så är de inte min kamera de är fel på, har jag filurat ut. Det är mitt minneskort i den. (som om de inte är illa nog) De finns lite plats på kameran för några foton, men när jag säger lite så menar jag verkligen liiite. Ska jag ha på den kvaliten jag brukar ha får jag plats med 2 foton. Hmm.. men när jag sänkte till lägsta så, hör och häpna! 40 st foton! Så, här har ni dagens prognos; foton kommer tas, dock kommer kvaliten på dom inte vara den samma. (har aldrig testat detta, så jag vet inte hur dom blir.) De återstår att se.

Nej, nu ska inte jag trötta ut alla med en lång, dryg o jobbig text. Ni är säkert inte många som orkat hela vägen hit.? Men för alla kämpar som faktsikt gjort de, vill jag avsluta med att önska er en fantastiskt fin dag, trots regn. Ta hand om varandra. Tack för ordet.


Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Tråkigt med kameran som har så dålig plats för bra kvalite på bilderna. :(



Hihi lysa grön av avund! det tror jag inte gumman, vi bor enkelt och har just nu en knasig tomt!!! Uppslitet här o var och rabatter som växer hej vilt! hahaha



Ska bli kul o få lite besök av er idag!!! =)



Puss o kram

2009-09-03 @ 10:58:34
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: Lolo

Mer långa inlægg! De min dag nær jag kan sitta och læsa om dig :) Gillar de lååånga texterna (betyder mer tidsførdriv nær jag sitter hær och tråkar¨på jobbet;)Luv u sweet!

ps jag vill ha mer kommentarer på min blogg, jag har blivit blogghora:P

2009-09-03 @ 21:13:43
URL: http://lololiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0