goda grannar vs. fasadtvätt.

Idag när jag skulle promenera till OKQ8 för införskaffning av mjölk, vilket är obligatoriskt till mitt kaffe.. Så mötte jag våran granne, hon påminde mej om att dom hade börjat tvätta framsidan av fasaden på byggnaden där vi bor, så jag inte skulle glömma att stänga alla fönster. Baksidan tvättade dom för drygt 3 månader sen, precis en vecka efter att jag och min kära svärmor putsat fönstrerna. Är de inte typiskt? Här tvättar jag fönstrerna en gång vart 3:dje år, och en vecka senare så spolar dom rent fasaden med hörtryckstvätt så allt glas är i princip lika skitigt och omöjligt att se igenom igen! En kaffemissbrukares vardagliga otur gissar jag på. hehe..

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Ja, det har varit hur bra som helst! =)

Haha ja san är jag med och sen blir det liggande där tills sambon patalar att det är stora dammtussar pa bordet =D

Första jobbdagen har gatt bra, trodde det skulle vara stressigare nu, men det är nästan lika lugnt som för tva veckor sen. Hm.

2009-08-24 @ 21:11:30
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0