Stress o press.


Denna veckan kommer bloggandet bli väldigt minimalt. Jag är lagom stressad inför dopet, och innan vi åker till Värmland (vilket nu tycks bli imorn kväll) så har jag tusen saker och lite till att göra! Ska ta med mej datorn till stugan tänkte jag, men tror inte att mitt internet fungerar där. Ingen mottagning ute i skogarna förstår ni. Tro mej, när jag brukar säga att vi ska till sommarstugan i skogen så menar jag verkligen Skogen! Ska försöka ta mej lite återhämtningstid för mej själv i skogen också, bärandes på en korg som förhoppningsvis blir fylld med kantareller! Underbart! Bara jag slipper otäcka odjur denna gången..

Blev mycket "skogen" där, men de är för att vi älskar de Värmländska skogarna!

Tills nästa gång. (när nu än de blir?) Ha en fantastisk vecka mina nära och kära.
Alla andra också såklart!


Ps.
Gårdagen var otroligt seg, eller rättare sagt jag var de, kändes som om mitt huvud satt fast i en tryckpress.. Men de var de värt! Hade så otroligt trevligt i lördags. Spelade spel, åt tilltugg, hade tjejsnack och drack vin (även ett par drinkar) i sällskap av underbart fina tjejer. Fantastiskt mysigt! Jag överlevde faktsikt söndagen utan för hårda men av vinets givande bakfylla. (formulering?) Så de blir nog fler vin kvällar längre fram ändå..

Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

hihi dagen efter brukar bli jävligt segt! hehe stackare!



jaa, hör gärna av dej när du är hemma igen så vet vi mer när de passar! ha det så kul, och lyccka till på dopet gumz!



puss o kram o hälsa så gott tillbax från oss =)

2009-08-03 @ 11:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0